10 feb. 2011

"BästaDiLeva", trosor och crunch ball

"Bästa DiLevan"> Jag njuter oerhört av din förre dettas sällskap, bara så du vet! Jag skäms inte alls! Hon e kul, vi kan mobba möss-lillebror tillsammans! Bästa nöjet på trista bibliotek! moahahahaaa!

"Fisen" har fått med mig o träna VARJE DAG DENNA VECKAN!!!
första gången på ett halvår!

Vi beklagade oss hela vägen till Sportlife åt alla ytliga människor där, med tillgjorda leenden i plansherna, och massa "tv-apparater  i händerna". (så där lagom avslappnade alltså)
 Sen kommit underfund med att det är faktiskt så att vi själva påverkas också, vi ville ju också se så bra ut som möjligt för att passa in då när vi ska till o stöna o svettas!!

När vi kört några maskiner o känt oss lite uttitade (med slitna t-shirts och aningen bortkommna vid maskin- inställningarna) satt vi o skulle träna insida lår;
 Jag (pressandes låren utåt) reagerade på att... hmmm.. man känner sin lukt liksom när man håller på o viftar så där... !! Varvid vi började spåra ur o associera till liknande ställningar fast andra sammanhang! Fisen (med spridda lår) var nära att ropa till några spänniga killar att komma o hjälpa henne, så att hon kunde komma loss! O vem sa att vi flickor var fina?? moahahahaaaa (igen)

Tankenotis: trosskydd - is da shit! innan träning om du kanske har risk för en annan människa i närheten! Särskillt små gulliga personliga tränare...


Dagen innan hade vi nämligen en intro till maskinerna, med en liten pojke till personlig tränare, jaja okey då han var väl så där runt 20. Men lite gullig o så där lagom bortkommen var han hursomhelst.
Eller vad sägs om kommentaren;

"Crunch ball heter övningen, ja crunch som i flingor, såna som du verkar gilla till frukost" (riktar sig till en äldre lite över normalbyggd tant i sällskapet!)

Tystnad uppstår, varvid jag fnys/fnittrar o han inser att det där kom ut HELT fel!

"eller , nja så säger man väl inte"- skämms så att han höll på sjunka genom golvet


.. tralalalalaaaa! ;)
 Jag är bara glad att denna gången var det inte min groda som hoppade ut!

tjolahopp! ;)

2 kommentarer:

  1. Bara så du vet, det är inte föredetta. Vi har ett distansförhållande. Det är fyllt av morötter, soppa och snuskiga sms. Jag är inte längre bort kaninerna är. Och det är inte långt borta.

    Puss och kram
    //DIleva

    SvaraRadera
  2. "bästeDiLevan" en dag kanske vi kan leva i en lycklig familj alla Sk-v personerna, "but not yet, not yet!" (ur gladiator för de mot all förmodan personerna som inte sett den, ush hemska tanke!!)

    SvaraRadera